Vilken härlig dag,idag


visst är jag snygg när jag är trött :)

Hej vilken härlig dag jag har haft idag.Jag har varit i skolan med kompisar varit hemma med kompisar.Varit med kompisar på teatern.Och det bästa är att en lärare blev arg på mig för att jag var för snabb när jag skrev :) haha lite ovanligt kanske ;).Läxor,läxor ska göras innan idol måste se det är min drog XD.Så nu ni läsare vill jag veta är jag en bra bloggerska är det något ni vill veta med om är det något jag gör bra och något jag gör dåligt allt är tillåtet bara ni inte är taskiga så passa på nu ni kanske inte får svar i kväll men i morgon.Så säg nu vad tycker ni om min blogg. Kramar från en glad julia (så förstör inte det nu med taskiga kommentarer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0