Vilken dag


idag på musiken jag och dan :) bild tgen från bea

Shuu!! idag så var jag i gissa haha skolan var med kompisar slutade tidigt hade inge prov i musik ohh ye.Efter skolan drog jag melissa och melanie till melanie och artem föjde med haha stackarn.Efter en stund gick artem men han kom tillbaka.Och då hände en sak som jag inte är så säker på fall om jag får berätt men jag är inte inblandad ni kanske får reda på det sen elr någon dag får ni reda på det behöver bara godkännande att jag får berätta om det.Sen har inte så mycket hänt gick hem för typ en timme sen.Jag har skjutit upp två designer till i morgon elr söndag vi får se när det blir orkar bara inte göra några fler just nu.


Kommentarer
Postat av: Bea

haha ja hon har berättat, jag ba W00000T?!?!

2009-09-25 @ 20:09:30
URL: http://berikssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0