This day could not be better


snyggt XD

Hej! idag så var jag med nora :) vi hade skoj så klart var jag i skolan XD vem trodde inte att jag var där jag är en liten pluggis liksom or not.Jag tror att min lilla klass äntligen har börjat bli bäst.Saknar knappt min förra klass elr några saknar jag som jassan madde djana rere tina och gabbi men aja.Idag i skolan så var det en bra kort dag.Vi hade inte så många lektioner men inte så många raster men man han prata som vanligt jag är ju pratis och lenne chatis haha.Men aja efter skolan så gick jag hem till nora vi var där en stund sen gick vi ut och fotade mycket vill jag säga.Sen när jag kom hem typ klockan 6 så gjorde jag spanska läxa läste bloggar och var inne på facebook och bdb.Just nu så har jag lite tr¨kigt men bloggen håller mig vaken och musiken göt mig glad :).Aja ha det gött !!


Kommentarer
Postat av: heebs

va kul med en bra dag!

2009-09-18 @ 01:23:30
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0