Vardag



barnens ö i sommras innan skolan slutade :)

Snart ska jag sätta mig framför tvn skoj skoj.Sen ska jag göra rent anskitet mitt och gå och lägga mig för att läsa Twilight.Fick reda av pappa att mina gitarrer nu är sålda tur det orkar inte ha dom i mitt rum.Så 1450 kr för man måste ju betala för att lägga ut på blocket ^^. Så den här ¨ånaden har jag över 2000 att spendera wihu snacka om att jag shoppar loss mina pengar.Och sen när min blogg är stor nog så att jag kan tjäna pengar alltså på reklam så får jag ännu mer.Och min pappa har en ide om att jag och min lillebror ska sälja expressen tillsammans co då tjänar man pengar.Så ja pengar är allt Money,money,money must be funny, when you want it you aint got it. Aja hej då sa titta på tv och plocka ihop lite papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0