Shuu:)


 musik<3

Idag har varit en bra dag.Var i skolan som vanligt var med allt och alla XD på no prov gick det nog bättre än förra gången vi hade trots allt en dag på oss men aja.Efter skolan stannade jag kvar en stund nej inte kvarsitning det är ju inget för mig,men jag väntade i allafall på en kompis som inte kom hon hade tydligen gått hem till någon annan taskigt jag vet.Men då stack jag till nora vi spelade guitar hero(nördar).Sen stack jag hem lite efter halv fem morfar hade kommit hit.Då åt jag middag och gjorde läxor.Nu lyssnar jag på musik och tittar på kläder från ginaska nog handla nästa helg tror jag vet inte ska fråga melissa om vi ska typ till stinsen elr nåt.See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0