Shit vad jobbigt det var


Hej nu har jag varit hemma i typ 2 timmar.När vi åkte iväg gick vi av i sollentuna och så tog vi buss 514 för att 522 inte gick.Och då hammnade vi typ vi kista så vi fick vänta på nästa buss tillbaka till häggvik.Och det var skit jobbigt.När vi kom fram till stinsen så gick vi direkt till bikbok där jag köpte ett par mjukisar.Sen så gick vi mot gina där hitta jag jeans skjorta och en t-shirt.Sen så träffade vi en kompis till bea och mikaela.Medans mikaela och han gick för att äta på burger king gick vi till glitter och sen lindex och din sko.Efter det gick vi till donken för att äta.Sen skulle vi åka hem men det dröjde en halvtmme för att vi möte några som kaxa vill inte gå in på det,och så kom en tant som prata med oss om det.Så typ efter en halvtimme så åkte vi tåget hem till märsta.Gissa om jag var trött då.Så åkte vi buss jag åkte till farmor och dom till valsta.Skriver nog inge mer i kväll har verklingeningen ork.//julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0