Såg ni idol...



jag gjorde en liten idolbild till Durna :)

...det gjorde iallafall jag.Det var sjukt kul asså men ändå blev jag arg på den där andreas för att han drog ut på det hela jag ville ju veta fall om min favorit hade gått vidare,Btw för er som vill kolla det här är Durnas blogg.Själv tycker jag att hon har stil lite egen men ändå en stil som många har.Hoppas att hon gick vidare.I morgon har jag tre design jobb åt bea melanie och någon emelie.Själv kommer jag ju ta min kompisar först eftersom jag inte känner den här emelie utan det är flisans kompis.Förutom att prata med kompisar och kolla på idol har jag läst bloggar och varit med familjen.Hur ser era sheman ut i morgon mitt är jätte bra.Men nu ska jag sova och drömma söta drömmar XD sov sött allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0