Pipit till varanan sekund


flisans header © by julia johansson(pluttensfoto.blogg.se)

Hej nu har jag gjort klart flisans blogg mycket nöjd :) hon ville ha en ny blogg så det finns inga inlägg.Själv är jag glad över den hoppas bara att flisan är det.Förutom att designa flisans blogg så har jag varit med ylva.Skoj det.Sen kom farmor hit en stund.Ush snart måste jag välja kläder till i morron skolfoto iii har aldrig blivit bra men i år ska jag bli bra. Nej nu kommer en skolfoto historia.


                                                                              Skolfoto historia

lekis

ettan

tvåan

trean



fyran

femman

sexan

så det var alla skolfoton hitills :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Är det du som har en tröja som det står ME på i fyran? I så fall blev ju du bäst:P

2009-09-07 @ 07:24:41
Postat av: Felicia

Glömde skriva min adress till bloggen och e-post adressen:P

2009-09-07 @ 07:25:53
URL: http://rosaflisan.blogg.se/
Postat av: Djana

Så jävla ful jag va asså!

Men du e ju söt som alltid sweetie ;)♥

2009-10-25 @ 21:20:27
URL: http://daya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0