Just a good blogg

FASHION!!

Ja som det står så hitta jag en bra blogg idag.Jag hade inget att göra så jag sökte och hitta.Så glad man blir.I morgon hinner jag nog inte blogga börjar nämligen 8.10 och då har jag matte,där vi slutar ca 9.10 men jag sitter i elevrådet så jag måste typ gå lite innan så att jag hinner till elevråd.Ja det var ju så att en va mina lärare ringde och sa det till mig att det var elevråd.Nu i pausen så tittade jag lite på e nummer och fy fan vad vi får i oss i skolorna det kn t.ex. vara anledningen till att många barn får canser det var någon man kunde få canser av.Nej nu börja matakuten visst!


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha vad kul, då kan du ju kolla in på min nedräknare så håller du koll på hur exakt många dagar det är kvar! ;)

2009-09-28 @ 23:54:01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: visst gör dom! :P

härligt, det är bara bra med mej:)

vad har du gjort idag då?

2009-09-29 @ 00:00:41
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0