Jag har fattat nu...



... varför du ingronerar mig.Jag trodde ärligttalat att vi två kunde vara vänner förevigt men du bara går och blir äkta fjortis färgar håret blont sminkar dig onaturligt brunt.Trodde inte du gillade sånt men tydligen gör du det hoppas att vi kan vara vänner ändå även om du inte vill vara vän med en icke fjortis en sålänge.DU VET VEM DU ÄR!!!.Men då vill jag bara säga om du tycker att jag är fjantig som inte färgar blont och inte sminkar mig som en bruning men det ser skitfult och omeget ut.Jag har liksom ett liv utan fjortisar dom finns inte och man får klara sig utan dom så lev vidare du jag lever vidare med mina nya och gammla vänner som i alla fall inte sviker och blir fjortisar även om jag är rätt så säker på att jag blir det nästa år men inte nu och ska aldrig blir brun i anskitet om det inte är naturlig färg var glad för det du har.Och jag säger det  u även om det int stämmer bergius är en fjortisskola!!! och central en naturlig skola med endel fjortisar.Jag kommer säga hej till dej om du inte hatar mig efter det här Kramar från din forntida så kallade kompis julia :)

p.s din blogg är jättebra om man tar bort fjortisgrejerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0