Inte bloggat


haha snyggt XD

oj oj oj!! idag har jag inte bloggat.Sorry liksom fick lite stressigt i morse. :) och sen har jag varit hos nora hela dagen efter skolan såklart.Har inga läxor ill i morgon så jag chillar lite nu ska byta om till myskläder och kolla på idol när det börjar alltså.Jag har tänkt på en sak idag och det är varför gifter sig alla när dom ändå skiljer sig sen.Mamma och pappa väntade fyra år innan dom förlovade sig och ytliggare 2 år innan dom gifte sig.Sen väntade dom 6 år innan dom skaffade mig.Ovh fyra år innan dom skaffade lillebror min.Och nu har dom varit gifta i 19 år det är fantastiskt jag älsar dom ska bli som dom vänta några år innan jag gifter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0