In the mornign I sleep away




God morgon jag vaknade för ca en timme sen och ska snart gå till skolan.Idag är det skolfoto jippi i år ska jag banne mig bli bra på bilden.Förutom att jag har skolfoto idag så börjar jag dagen med hälsa med gunnar för er som inte vet så är hälsa kost mation och massor med det är även h i idh alltså idrott och hälsa.Sen kommer jag inte ihåg några mer lektioner mmen det är massor vi går trots allt till 15.20 idag :( ush jag hatar att gå länge men jag lever. BTW så kunde jag inte sommna i går men det är en annan historia och istället för att sova så låg jag uppe och läste ut en bok som hette det är stella jag vill ha, det handlar om en tjej som heter maria och som rider så hästen hon vill ha är ett svart arabsto med en vit stjärna mitt på läsen men en ridlärare vill också ha den hästen.Nej nu måste jag börja att ge mig ska foto dagens och sticka till skolan så pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0