Good afternoon sunshine


Shuu!Kom hem för typ en halvtimme sen och shit vilken jobbig dag det var.Skolan var okej lixom och elevrådet var också okej men på slutet av dagen så var det så jävla tråkigt alla skrek på alla och jag blev sur(ovanligt).Och i skolan finns det en tjej i min klass som är mörkhyad inge fel med det hon har en hemsk bakgrund för hennes mamma dog när hon var nyfödd så hon adopterades bort.Och nu går alla killar i klassen och kallar henne skabb och skarr och det är så jävla lågt.Och jag blev sur för hon är ju min kompis och då fick alla killar damp på mig för att jag skyddar henne.Men det var ju inte så konstigt hon var ju inte i klassrummet och då kan ju dom prata skit om henne då måste jag ju skydda henne för att annars har hon inge försvar och då kan dom säga vad som helst och fröken tror på det och det ville jag inte.Och sen börjar dom prata om att jag är jobbig jag vet jag är jobbig men jag gör saker mot dom men dom gör ju tillbaka jag är känslig men det finns en förklaring mot det jag är stark på utsidan men svag på insidan och det pågrund av att mina mamma hade canser förra året och hon är den person som står mig närmast om hon skulle ha dött hade jag dött inombords.Nu blev det här ett tråkigt inlägg för att jag berätta om vad som hände i skolan idag men jag var bara tvungen att få ut det ur kroppen.Det är inge mot er läsare jag bara var tvungen att få ut det.


Kommentarer
Postat av: Bea

vem fan har snackat skit om linnea!?

2009-09-29 @ 17:22:25
URL: http://berikssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0