090917


spotify listan :)

Hej och god morgon.Idag har jag sov morgon och det är däför jag är hemma.Idag ska jag så klart till skolan och efter skolan ska jag till Nora och vi får väll se vad vi hittar på.Hon kanske vill ringa martin XD.Så ska hon få se min nya mobil.Slut snackat om det just, nu så sitter jag och lyssnar på musik på spotify céline dion my heart will go on.Det är ingen hemlighet vad min musik smak är ´det är rock blandat med lungt för dom lugna då tänker jag på fina ljusa kläder typ rosa och vit blått och romantiskt blir det oftast med såna låtar.Och så rock lite mörkare färger lila svart och grått då blir det lite mer love life and have fun.Juppidupp nu måste jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0