Teckning/idolbil


förlåt för att bilden är lite dålig men scanern är inte världens bästa :)

MM ni läste rätt nu har jag skickat yttligare en idolbild till en bloggare som jag tycker har en bra blogg.Det är såklart haidi som ni kanske ser på bilden jag hoppas att ni gör det i alla fall.Jag har sutti och hållt på med den här bilden i ca 1,5 timme.Hade ju lite tråkigt innan idol så jag gick ut på haidis blogg printscrenade och la in i gimp och skrev ut och började rita.Om jag har tråkigt efter idol ska jag kanske rita en annan bloggare men vem? Ni kan ge förslag kanske kan rita nån av er :).Det är bara att komma med förslag ^^.Förövrigt så har jag inget att göra blogga läsa bloggar och lyssna på idol orkar inte sitta vid tv:n.Inte för att det går på radion men vi har tv och data i samma rum.Nu ska jag förtsätta att läsa.


Kommentarer
Postat av: Mia

ibland räcker det med att lyssna på tv:n. :)

2009-10-02 @ 22:32:29
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0