tävling!!





Nu hade jag tänkt att ha en liten tävling det ni ska få tävla om är en header.Ni kommer få bestämma själva hur ni vill att headern ska se ut.Så här ska ni göra :

1.först ska ni ta den här bilden och lägga u den på din blogg och skriva om att du är med och tävlar i min tävling och skriva vad min blogg heter.

2.Ni ska skriva att ni är md i min tävling här bara lämmna en kommentar och säga att ni vill vara med.

3.Sen när jag har fått några deltagare kommer jag lägga ut en bild från din blogg och länka under till era bloggar.

4.Sen så får alla rösta på den blogg som dom tycker ska vinna.

5.Vinnaren läggs upp på bloggen får e länkning i 2 veckor och så pratar vinnaren och jag om hur hon/han vill ha sin header.

Regler: det finns egentligen inga regler bara att alla får vara med och tävla inlusive mina kompisar det är inte jag som väljer vem som vinner.

Så lycka till allihopa !!


Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag vill vara med såklart :)

Men om jag vinner så vill jag gärna ha en ny bakrund också ;) <333

2009-10-17 @ 08:52:39
URL: http://rosaflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0