Nora <333

Hejsan!! idag har jag varit i skolan (vilken nyhet).Hade hundra lektioner :P på sista lektionen så fick vi reda på att vi har sovmorgon till 9.30 på måndag.För att våran hälsa-lärare ska ta han om några som går p´å gymnasiet elr nåt ^^.Efter skolan stanna jag kvar en stund och prata med kompisar sen gick jag hem till nora vi var där i typ en halvtimme sen skulle vi hem till mig men vi träffa ylva och aira så vi pratade i typ en halvtimme och sen hämta jag mina pengar och så stack vi till eurostop :).Jag visade mina skor som jag ska köpa i morgon :D och så visa jag jackan som ska köpas på söndag.Vi testade massor va kläder.Jag hitta 2 klänningar som jag ska köpa en rosa och en svart.Sen funderar jag på att köpa klackar? vet inte.Sen så tog jag fram lite kläder som jag tyckte nora skulle ha och hon köpte två av det :).Så nu har vi bestämt att jag är hennes stylis.Och jag köpte lite hårspännen och fyra "armband".Bilder kommer upp senare elr i morgon :). //julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0