No ork for this :P


så snygg <33

Haha hej!! jag har inte bloggat sen i söndags men har verkligen inte haft någon ork.Idag var jag ledig från skolan skönt som fan.Så istället skulle vi jobba för några afganska ungar för att dom skulle få gå i skolan och lära sig ett och annat.PLattade håret i morse blev inte så lycket men bättre än vad det brukar vara.Ja var,va jag ja juste men då så jobbade jag och melissa hos min farmor först för att typ rensa ogräs mellan plator det gick bra blev inge smutsig.Vi åt lunch där pizza tjockisar vi XD.Sen gick vi hem till mig och städade typ hela huset ^^ det var flumm haha fan vad vi fjanta oss men ett gott skratt fick vi med det elr ett och ett, 1000 :P.Sen efter det så gick vi hem till melanie jag "lekte" frisör haha jag var bäst.Jag plattade hennes hår och det var en såndär som det rycker  som fan på och melissa hade typ satt den på 230 grader så jag typ brände melanies hår:) men platt blev det och sen så försökte vi tupera det för skojs skull men det blev bara fel haha tack för att du var min testkanin melanie.jag tror inte frisör är mitt jobb i framtiden XD. Nej nu måste jag plugga stenhårt haha glosor till i morgon :O. PUSSAR //julia


Kommentarer
Postat av: M <3

Hahahah Du brännde nästan mitt hår =O <3

2009-10-15 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0