Min lärare ringde


lella :) från 6 (barnens ö)

Haha jag satt och kolla på australiens topp model.Och så kommer min pappa med telefonen och säger det är barbro din mentor.Och jag säger lixom okej :O,är bara lite förvånad och så pratar hon och jag en stund tydligen så saknar dom mig i skolan :).Oc hon frågar om jag vill ha några läxor hem till mig idag vad trr ni jag sa såklart jag sa nej tack.Nu ska jag kolla runt lite i klädaffärer på nätet och sen ska jag prova mina nya kläder som mamma ska åka och hämta på centrum kiosekn nu.Asså i centrum kiosekn hamnar alla våra kläder som vi beställer på nätet t.ex. från hm,linde m.fl.och så måste jag kolla på skolfotot
P.s idag ska jag börj om med min nya header :) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0