I will sleep until i wake up



barnens ö i sommars kolla inte på damumet där(det var fel datum där)

Med det säger jag god natt.Idag har jag haft det jobbigt och roligt jobbigt var att jag fick feber och extremt ont i halsen men det som var bra var att vi har lånat guitar hero från en av pappas kompisar och jag har kört som en galning :).Ska ringa pappa snart och säga god natt och sånt för pappa är och kollar på någon hockey martch.Sen i morgon ska jag försöka att övertyga föeldrar om att köpa guitar hero till mig och min brorsa.Mamma kanske oxå vill ha det efter den här kvällen.Hon vill ju lyckeas och inte vara fail ^^.God natt :)


Kommentarer
Postat av: Djana

Saknar klassresan..

P.S dt e mina tofflor xD<33

2009-10-28 @ 13:51:03
URL: http://daya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0