Hihihi


osminkad första och ssta gången ni får se :P

I morgon(torsdag) ska jag mamma åka in till stan och träffa några kompisar ni vet flisan och lina oh så ska flisans mamma med.Tyve så kan inte emilia följa med eftersom hon har feber så vi ska köpa en lite överraskning till henne .Jag hoppas att vi äter på fridays/tgi för det är typ världens bästa stelle att äta på.Annars ska vi väll shoppa lite kläder jag ska köpa 2 tröjor för jag är i behov av det.På fredag ska jag på halloween fest hos flisan och emilia det ska bli skoj :)då ska jag vara han i kiss som har en stjärna runt ögat vad han nu heter och så fjortis streck bara för skojs skull :P vad jag ska ha på mig får ni se på fredag hihi :D.Nu ska jag bråka lite med nora för hon säger att hon inte är söt och så att hon är jätte ful vilket hon inte är :D. //julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0