Hela tjocka släkten

Hej!! Snart kommer hela tjocka släkten hit för att fira "bajskorven".Han blir hela nio år (inte så mycket) haha men nu har jag i alla fall varit storasyster i 9 år.Ja det blir väll fika och lite annat har inget speciellt att skriva om.Hitills har brorsan fått en hatt(av mig) lego från morfar och lego från mamma och pappa och så en bok mamma pappa och mig.Så vi fr väll se vad mer han får.Är lite avunsjuk jag får ju vänta tills 9:de december :(.Och sen så är jag tvungen att äta tårta på onsdag också för då är det pappa som fyller.Aja nu kommer dom snart puss och hej :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

kan jag få tillbaka min kofta?

2009-10-17 @ 20:20:11
URL: http://mikaelatyoussefz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0