Har inte bloggat på några dagar



Det märks förmodligen att jag inte orkat blogga den här veckan.Jag har bara haft så roligt med kompisar.Tänk om livet var så,det skulle vara skönt.Jag har tittat runt på internet lite och hittat en galleria som jag vill besöka när jag är i jordanien det finns hela 150 butiker bl.a adidas,topshop,zara och sony ericsson.


 

Måndag:i måndags så var jag med nora.Vi hade skoj som vanligt :P.VI åt lite chips och sånt sen så spelade vi piano ooch flummade ^^.

Tisdag:i igår var jag med melissa,kazhan och många andra vi var i stinsen och kista och shoppade.Och så kollade vi på filmen fame.Den var jätte bra.
Idag:så var jag med nora och hanna.Vi pratade med några killar på skype dom heter aron,karkus och leni.Skit snälla killar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0