Frågor och Svar

okej nu kommer svaren som ni väntat på okej nu låter jg som peter jihde XD
men vi hörs i morgon // julia

hur många killar? svar: 2 men dom var inget för mig :)

vrit sjukt kär i en kille? svar: aa i sommras var jag det men vi är kompisar nu =)

någon på g nu? svar:nee orkar inte just nu

röker? svar:nee aldrig

har testat att röka? svar:nee är för feg för det ^^

dricker du? svar:ja varje dag,nej sprit nothing fore me

bästa vän? svar: melissa världens bästa ;)

den vän som alltid varit där för dig? svar: melissa det me 11 fucking years darling <33

den vän som du vet kommer aldrig glömma dig? svar: hmm? får man välja flera melissa,nora,bea,melanie,lina,flisan m.fl.

skola? svar:centralskolan

dem som står dig närmast där? svar:melissa,bea,melanie,madde,djana,linnea,linnea(chatis),tina,paulina ^^

en person du hatar: hmm,jag vet det är emma a och n speciellt för att båda är dumma i huvudet och skit crazy

dem tre killar som är mest irriterande i hela sjuan? svar:hur visste du att jag gick i 7? emh många nicolas,david,robin,krille kommer inte på fler.

killen med bästa kyss? svar: har inte kysst en kille ännu men iof så pussade jag robin i 5 blää :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0