Film rolig som fan

:D japp idag/ikväll var jag ock kolla på upp i 3d det var det bästa jag varit med om(3d asså).Filmen i sig var jätterolig.Sen nu har ju lina kommit upp :) tvär så bor hon inte hos mig men hos några gemensamma kompisar nämligen emilia och flisan =).Och jag ska dit på fredag och sva till lördag då ska vi bada i jakusin <3.Hahha fast jag vet inte om jag vill gå bus och godis lixom jag är inte säker frö det är inte sånt jag brukar göra :P.Jag bryrmig inte om jag inte får godis lixom men jag vet inte om jag vill gå :(.Jag har inget att klä ut mig till oc jag orkar inte sitta i en bil från märsta till åkersberga med massor av smink ^^ nån kanske tror jag är psykist sjuk ;).Aja vi får se.Skriver snart nu ska jag hålla på med lite design grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0