November månad och redan sjuk :(

Hejsan ! idag är det 2 november och jag är redan sjuk :(.Om 12 dagar åker jag till jordanien igen jag måste bli frisk den här veckan.För jag har ingen lust att missa massor av läxor kanske borde sätta mig ner snart och ta i tur med några försenade matteläxor men min mattelärare ger mig aldrig matteboken :O.Kanske ska fortsätta med svensaka läxan.Idag har typ inget roligt hänt har tittat på filmen djävulen bär prada den var väldigt bra.Har läst lite bloggar och blivit inspirerad.Nu ska jag börja med att få på mig ordentliga kläder och sen fixa läxorna :( nån gån måste ju dom också göras. //julia



p.s kamera batterierna laddas så det blir ingen bild just nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0